Wednesday

Precis käkat och ska dra mig ner mot stan strax för att träffa lite folk. Måste fundera på att skaffa nytt piercingsmycke till naveln, min kära jordgubbe har fått hänga med väl länge nu.

På tal om inget har sick ass träningsvärk i röven, jag älskar det. Har börjat jobba på att bli lite brun också efter att ha kommit underfund med att jag såg bättre ut i somras än nu. Känner ingen press, jag tycker bara det är skönt att ha något att jobba för ibland.

Och på tal om sommar, jag stör mig på att jag fyller år mitt i skiten.
Hur blev det så?
Ja-a ni, det finns två personer som jag anser skyldiga. Och min fråga till dem är; Vem fan gört på hösten? den mest deppiga tiden av året? Var det någon slags desperat tröst?
Jag hoppas jag inte ärvt den idiotin. Huua.

Anlendingen till varför jag hatar det kanske jag också borde ta upp.
Jo, för att majoriteten av alla gig jag siktar in mig på visar sig ha gräns, och att datumen de är satta på ligger FÖRE min fucking födelsedag. Det känns så äckligt surt när man tänker på vad man missade med bara några veckor, eller till och med dagar. Det hade varit skillnad på några månader, men jag menar.. fyfan.

[och ni får ursäkta att mitt humör inte ligger på topp idag.]

Bloodbath - Eaten





Ett jähävligt bra exempel på vad ett fucking sommarbarn missar är följande:



C - U - N - T.


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0