Våffeldagen

Fettlagringsdag - flottiga våfflor med tjock grädde. Yum!
Dessvärre ligger våffeljärnet i förrådet på andra sidan stan, frågan är om jag orkar åka dit för en sån sak.
Jag menar, på vägen dit hinner jag ju nästan bränna bort allt jag skulle svulla i mig, så det känns ovärt..
Iofs skulle vi kunna dra till det mysiga lilla våffelfiket precis utanför stan.
Det återstår att se.

Just nu sitter jag här med en kopp te och ska strax börja fixa iordning både mig själv och mitt hem, Gagge
kommer förbi om ett tag.



Det är en återigen förvirrad brud som skriver.
Jag tror mr var lite för ärlig inatt, jag vet fan inte hur jag ska lösa detta utan att känna mig brutalt taskig...

Att såra någon är det värsta som finns.


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0