No-pants-party

Startade kvällen med fest @ Gagge med cirkus 25 pers. Inga bilder därifrån, men det blev efterfest
hos Haag tillslut med no-pants-party och där langade jag fram kameran en stund iaf.

Dessvärre delades det upp, folket med kläder satt o mumlade i köket och la in oskyldigas byxor i
frysen medans resten mojade runt halvnakna till härliga gamla låtar. Klart man är på. Fast vi fuskade
lite i och med olämpliga trosor, tröjor som kjolar is the cheese!

Vaknade imorse och kom på att jag gått hem till Gagge utan byxor med bara min franshalsduk som
kjol, indiankvinnan. Får svänga förbi o hämta dem senare.






Kvinnlig kärlek [jag har för mycket hår, på huvudet]


Comments
Postat av: ROCKAHOLIC''

hahha nice fest då alla börjar klä av sig ;)



sv; thanks dudee!

allt väl idag? ;p

2010-03-28 @ 16:32:54
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; hahha härligt! ;p jo det är bra med mig också bara så satans trött! menmen

2010-03-30 @ 08:05:22
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0