Drugstore.. wtf

Åkte ner till stan igår och gick med Sara ett tag innan jag träffade Twoface. Tog en fika, snackade med nåra trevliga själar innan Johan slutligen kom förbi (där syftade jag inte på att Johan skulle vara otrevlig). Köpte snask, tog med Alex och drog hem till Gagge. Där tog vi det lugnt, fixade lite käk och spelade. Damn - jag är grym på Soul Calibur!

Anyway, framåt alldeles för sent drog jag och twoface hemåt. Snackade järnet och hade det trevligt.

En sak till. Monopolet på apoteket har ju "nyligen" försvunnit, och när jag såg skylten för apoteket Hjärtat komma upp inne i city var det väl inget mer med det. Men när jag var på maxi häomdan, ska in och köpa lypsyl.. Kronans droghandel? På svenska låter det ju helt åt helvete.

Nu ska jag laga mat och städa iordning lite innan jag får sällskap.



Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0