Spongebob Squarepants

Jag har lyckats tappa bort min cykelnyckel så självklart blev jag försenad till giget. Träffade på många gamla godingar där eller vad vi ska kalla det. Såg Cerefie, Lina, Felicia & Amanda aka Here's Johnny live första gången. Fmg-folk från min gamla klass ju, nice brudar!

Efter spelningen begav jag mig hem till Gagge där Jonte & Ville också fanns. Tog det mest bara lugnt för någon ork var det inte snack om. Efter ett tag slog hungern till, så vi gjorde svampbob-toast! Helballt ju, åhh..

Note to self: fråga Ville vart han fått tag på svampbob-toastern.

Drog ut lite på tiden men är hemma nu sen ett tag, ska gå o göra ett nytt lager mackor nu.

Vänta, GRATTIS PONTUS säger vi idag också!
Fan va alla ska fylla år :D


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0