Smokin' in the boys room

Gick hem till Gagge först, snackade o lite så innan vi drog till Ramtin. Ska vi ta oss tid o räkna upp de
som var där? Njae va, men Adde & Carro åtminstone som jag inte träffat på säkert en månad. Senare
skulle folket till Hugos men Mackan kom fan inte in så han hängde med Danne, Love, Gustav, mig,
Gagge & Josef hem till Enkis medans resten drog ut. Gjorde kladdkaka o massa skit, nomnom. Efterfest
hos Sebba sen när folk började ploppa ut fårn stägda krogställen, men vi pallade inte så Gagge & jag
drog hem till honom.

Ikväll blir det först fest där, och senare no-pants-party hos Haag. Det luriga är bara att jag inte hittar
några lämpliga trosor, får fan panik snart!

Mene, ska duscha, slänga i mig lite käk och sen dra tillbaka. Cya!

Mötley Crüe - Smokin' in the boys room




[ vafan har jag gjort med frillan egentligen? Och det är ju vackert att det bara syns fjortiscider i bild, haha! ]


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0