pissöndag + vvik

Somna i nåt uthus, bli uppkörd av arg snubbe och sitta i en jävla bil hur länge som helst.
Mat kunde man ju bara drömma om. Fucking söndag. Jag är på dåligt humör.

Hursom har jag tillbringat helgen i västervik med haag. Första kvällen var det fest hos nån elin, himla trevlig brud. Wätt mycke folk och jag träffade bland annat på jonas dära, han har fan blivit smurfblå & fått körkort - inte illa! Lärde känna mr tampe & nåra andra nya, ska ev tillbaka om 2 veckor om jag nu lyckas vara sparsam. Förutom en utslängd idiot som skulle vara ball o bryta sig in med kofot och deppiga ex var kvällen helt okej, fick slagga hos elin.

Lördagen drog vi ut till gräddhyllan o hälsade på haags farsa, fixa skjuts hem tills söndagen. Hans brud hade två ungar som vissreligen kan vara grymt söta, men är man småbakis och hungrig kan det bli lite mycke.. haag fick leka ponny medans jag sov och pillade med dreadshunden. 

Sen bar det av tillbaka mot stan o köpa snask, hämta grejer hos elin, möta upp Frida & Gurra för att dra vidare till nån fest. Jag var rätt slut och kommer inte ihåg sådär jättemycket, förövrigt godkänd kväll som slutade på en klätterställning och senare ett uthus somsagt.

Kameran var med men som vanligt glömde jag mest bort den. Lånade ut men fick nästan bara suddiga jävlar. 

Har finally hämtat mina grejer hos Bazze iaf, det gick rätt lugnt till så jag har nog fan inget spec att klaga på mer.



Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0