Nu ska vi fan bli smala & fitta

Känns som det blev en riktigt hurtig dag, jag har motionerat i hela två timmar! Är trött redan
nu och klockan är inte ens nio, det är nästan sjukt. Körde en halvtimmes uppvärming på Orbitrek
(klassiska TVshop-maskinen - man går på sånt)
, därefter styrkeövningar i ca en kvart och sen fick
jag för mig att testa hur mycket jag kommer ihåg från capoeiran. Vilket då visade sig vara likamed
inte ett piss. Eller ja, åtminstone inte i ett litet vardagsrum. Jinga var det enda som fungerade, och
det är något jag rekommenderar stenhårt. Jähäävlar i havet vad det tar på röven! Känns redan nu
ikväll, vill inte ens tänka på imorn.
Därefter blev det en långpromenad på nästan en timme, pulsa runt på himpa och snacka med simon.

Übersnygg cover:
Children of Bodom - Rebel Yell


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0