Miss Jolie?

Jag får ofta höra att jag är lik Angelina Jolie, senast igår faktiskt. (Att jag får höra minst lika ofta
av Ville att jag är lik Michael Jacksson behöver vi ju inte tilllägga, haha). Om jag gör en viss min
kunde jag väl hålla med om Angelina, men våra leenden etc är helt olika.

Anyway, för ett år sen försökte jag göra en lookalike-bild. Det gick väl sådär. Nu ett år senare ser
jag betydligt äldre ut så jag sminkade upp mig igen och testade.



Jag är förvånad, det finns fler likheter än jag trodde!
Angelina ser betydligt bättre ut, men jag får fan vara glad att jag har vissa av dragen.


Comments
Postat av: a

Jag personligen tycker inte att Jolie ser så bra ut..



Men fy faaan va snygg du är!

2010-03-29 @ 00:44:57
URL: http://aish.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0