City Gross

Nu har mami kommit hem från Spanien och det ensama lugnet på kvällarna är över.
Men hon hade kommit ihåg två av mina smågrejer jag beställt hem, lösögonfransar +
min favoritfoundation. Denna foundation är från kina och heter Wynie. En så ljus finns
inte i vanliga Kicks, H&M etc. Jag får fan fjortisrand av alla personalen hjälpt mig med. 
Visst finns det vita på tex Shock, men den är ju totalt kass så det inte ens är någon
mening att blanda ut med andra. 
Självklart hade min lilla mormor skickat med Jellypack jordgubbar hem till mig också - yum!

Men nu måste jag fixa mig, ska iväg till City Gross på anställningsintervju.
Ucsh, jag tror jag redan börjar bli nervös...


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0