Shopping

Hon gör det igen!
Denna gång har jag manipulerat ingen mindre än Gagge till att tycka shopping är skoj. Blev en
hel del till honom i slutändan, fan va nice. Vårat utekäk fick bli donken i sista stund, jag vet inte
om det var jag som omedvetet fick honom att gå med på det också. Jag måste i alla fall skärpa
mig vad gäller cheese'n, har käkat det fyra dagar i rad nu.. Träffade Tess på bussen tillbaka också,
Grattis till körkortet sötnos! Därefter följde jag mr till blackabussen, han ska vara med i en
film så blir borta i två dagar.

Jag lyckades förresten ochså köpa några småsaker: 2 par lådhäcktrosor - eftersom jag inte lyckades
hitta ett enda lämpligt par till no-pants-party kände jag att det var dags att införskaffa lite "rejäla
grejor".  Att vi hittade ett par med Oink (internhumor etc..) var ju bara helt underbart. Ett midjebälte
också, aningens stort för xs var slut så jag kommer inte kunna ha någon slags korsett under, då lär
det hänga. Menmen, sånt händer!

Nu kom jag nyss in, gick ut på nån timmes promenad och snackade lite med Enki. Alltid trevligt så.



Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0