Peekaboo

Igår (förrgår, who cares) satt jag och mös med myggor och folk i strömsparken. Vartefter
rörde vi oss bort mot Hugos - Victor, jag, Lise, Rebacca, Ramtin & Tim. Träffade på Anki
& Sandra där, plus många new faces aka sociala trevliga människor. Därtill hör väl Bonta
som även köpte cheese till mig efteråt. Thanks man!

Skulle hämta mina grejor hos Enkis men det blev att vi klickade igång nån Saw-film som jag
sedan slocknade till. Vaknade sen i eftermiddags, skulle till gymmet som stängde precis när vi
kom. Det är väl endå en heeelt jävla vanlig tordag? Vi lurade hem Kalle & Josef och spelade
Cuboid, nåt B ps-spel. Ska definitivt införsskaffas!



Lyckad kväll bortsätt från en kille som blev sparkad i huvudet, vi höll koll på honom tills
ambulansen etc dök upp. Sikket jävla folk det finns..

xx


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0