Rent a Tent

Sådär, nu har man fyllt år och det samma dag som Haag. Började med förfest hemma hos honom
borta i haga och sen blev det svea. Fucking enda stället som har öppet till tre en vardag, come on -
det är sommar! Lite generösare öppettider skulle inte sitta fel. Efterfest tillbaka hos Haag och sova
där. Sammanfattningsvis trevlig kväll med både gamla polare och nya människor. Thanks!

Fredag åkte jag ut till Lindö med Tim, Enki, Ramtin, Tess, Ulex, Martin, Tomi, Sara & Hanna. Camping
med alldeles för många människor i ett fyrmannatält. Men det var mysigt, fin utsikt och ytterst fint folk.
Ehhe. Detta får göras om, vi drar nog ut ett gäng till Eksjön den 2a.




Igår sov jag hela dagen efter campingen och vid elva-tiden var jag hos Enkido med Danne och såg
Saw III. Så grymt äckligt och intressant, sen fattades det bara att gå hem i mörkret. Haha ush!
Btw blir han ju farsa om mindre än två veckor, känns heelt ofattbart.

Nu ska jag fixa lite käk och sen ska jag på yoga halv sex.
xo lin


Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0