Oh, and believe me, you - She's a number thirteen

Och Liseberg blev det - med dessa tre snyggingar

   

Tvekade pga regn men vafan, det var inte så farligt! Jag hade helt grymt kul. Enda jag kan gnälla på
är lite otur med småsaker. På vägen upp hade typ två lastbilar vält ner i diket på E4:an vilket gjorde
att trafiken dirigerades om till en jävla grusväg bland kohagar o skit. Flera hundra bilar åkte genom
det söta samhället Köttkulla den eftermiddagen. 

När vi slutligen var framme skulle vi "börja lugnt". Jag har fan aldrig orkat köa för en några minuters
lång flygtur på räls, men tack vare regnet tog kön max fem minuter. Jag sitter där glatt ovetande i en
liten vagn, så skjuter helvetet iväg som en jävla kanonkula och spikrakt upp i luften, följt av looper
och skit. Där fattade jag varför den heter kanonen, den uppnår 75km/h på mindre än 2 sek. Damn.
Annars åkte jag väl det mesta utom fritt fall. Bland annat colorado och fick in en vattenstråle mitt
mellan boobsen. Grreat! Iofs fick en snubbe som hängde med där ett tag en rätt mellan benen så.

Förövrigt tryckte jag i mig minst tre sockervadd och hur mycket godis som helst. Vi drog hem runt tio
när de stängde och var inte hemma förens runt två.
Morgonen därpå vaknade jag av en tandborste i ögat.

xo Linn



Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0