Hola baboo

Ett bra tag sen sist, och vad fan har hänt då?
Break up with mr Gaga, sidecut, sommar, folk, sköna kvällar & fester.. Life goes on. 

Träffa Inco & Bazze igår i detta underbara regn. Jag var på helcrappy humör och gjorde dubbel sats kladdkaka - försöker trappa ner på rökningen. När regn och humör lugnat sig gick vi över till Haag. Satt mest och snackade med Lizz medans dom andra tvätade, käkade, nördade o allt vad det var. Drog runt halv 1 och mötte Peter osm slutade jobbet, hängde med dit en stund och rensade paulinas godisförråd. 

Imorn drar vi till Liseberg, där har jag inte varit sen jag var skitunge. Det får i alla fall vara värt fyra timmars bilåkning till gbg. Peta kör och jag får be till högre makter att det där bilhelvetet håller hela vägen dit.


Sen är det 2 månader sen jag gjorde min sidecut, bästa möjliga fixar man själv. Har smackat dit leomönster på huvudet också. Smått dålig bild hära men det lär dyka upp andra, sånt som märks.


Nu ska jag se sista 2½ och sen lägga mig, drar vid halv 9. Hoppas öb är öppet.



Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0