RIP smurfligan..

I fredags morse hade vi då tid hos veterinären eftersom flera av mina små chinchillor dragit på sig en
skyjävla sjukdom.. De friska är så klart kvar här hemma och så mina favoriter tills fredagen, jag inser
först nu att jag varit blind och förträngt att de blivit sämre, så jävla hemskt.....

R.I.P

Ragnar
Bitska råttjävel, jag kommer tillochmed sakna dig. Vi var lika du och jag, tänk va mysigt vi hade det i 
Ektorp trots allt. Du spred glädje genom att hugga oskyldiga människor som ville klappa, men vi
behåller det som våran grej att du alltid kröp fram och satte dig intill mig vid gallret när jag sov på
soffan. Om det var tillgivenhet eller för att kunna ta chansen att bitas om jag skulle råka rulla alldeles
för nära vet jag väl inte.. Men vi håller på det första! Sussa sött Nuppi <3

Råttigan
Lilla Stuart som jag fick när jag bara var 10 år, sjukt hur fort tiden har gått.. Gammelgubbe, tack för
att du stått ut med mig i alla tider när jag sökt tröst. Hur flänging och dampig du än var annars kröp
du ihop hos en när man var ledsen. Vila i frid älskligsjottan, bevara mina hemligheter väl <3

Corona
Tjockisboll som blev Best In Show gång på gång på gång, du var alltid
snyggast min lilla vovve! Hur man kan vara så kaxig när man är så himla
liten är svårt att förstå, tillochmed på pälsfarmen där vi hittade dig i
Danmark för så länge sen. Sov gott älsklingsboll, fortsätt vara allt och lite till <3



Teddy
Lilla Bär med sina aprikosöron, det är dig jag känner mig som mest taskig mot..
Vi skulle låtit dig få sova långt tidigare, men sålänge det fanns minsta chans
kvar tog man den. Förlåt, och tack för att du var så underbar tiden som gick.
Kill på magen snutt, ha det bäst <3



Emser
Min första bebis som blev till av en slump och oerhört speciell både tack vare personlighet och uppfödning
med nappflaska som bebis. Din lilla skitunge, hur fan ska jag klara mig utan dig? Det finns inte mycket jag 
skulle låta bli att göra för att få dig tillbaka.. Se till att ha det bra nu, annars kommer jag efter dig ska du
veta. Älskar dig mest av alla min egen lilla bebis, vi ses snart igen <3






Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0