laspaña ..visitora (vafan heter besökare på spanska?)

Igår träffade jag Teresia och Ramtin, ute var det äckelkallt sliskigt väder så vi höll oss inne. Vi käkade pannkakor och såg filmen Sex Drive - grymt bra. Håller definitivt för min humor. Testade wow också fan att det ska vara så dyrt! 

Senare drog jag hemåt, parkerade vid datorn en stund och fick den absolut sötaste presenten ever! Det gjorde verkligen min dag, helt jävla obeskrivligt - åh! Ta mig dit... (fan va hemlig jag är)

Anyways, vid ett tiden bar det av mot flygplatsen för att hämta mormor från spanien. Fick mina 'beställningar' - lacktights, ett par jeans, två par jeansleggins och mina älskade jordgubbar som bara säljs på mercadona nere i spanien. Yummie! Men den dumma kvinnan la dem vid min säng vilket resulterade i att jag låg och tröståt halva natten och nu är dem snart slut..

och tillsist - fyhelvete vad trött jag är på min mobilkamera och den såkallade bloggdesignen, det här är ju pinsamt. Har väl gett länken till min blogg till ca 2 pers änsålänge? Puss på er maria & hampus! <3



Comments

Kommentera här:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0